Storing DigiD
Door een technische storing bij DigiD kan het zijn dat u online formulieren op onze website niet kunt invullen. Wij hebben hier helaas geen invloed op en hopen dat het probleem snel opgelost is.
Meteen melden, openbare ruimte en overlast
Doet een lantaarnpaal het niet? Is er straatmeubilair stuk? Of is er ergens afval gedumpt? U kunt dit gemakkelijk melden via Fixi! Ook overlast kunt u doorgeven.
Wat kan ik melden?
Denk bijvoorbeeld aan:
- niet opgehaald afval
- afval dat gedumpt is
- volle of kapotte prullenbakken
- fietswrakken
- losse stoeptegels
- problemen met de buren
- overlast van dieren op straat
- problemen met de doorgang van een rolstoel
- overlast van een evenement, zoals een festival
- overlast van personen op straat, zoals jongeren (in de nacht kunt u beter de politie bellen: geen spoed 0900 8844, bij gevaar 112)
- overlast van boten: harde muziek van een boot, boot die te hard vaart, boot die gezonken is
- kapotte verkeerslichten en lantaarnpalen (schrijf het nummer op!)
Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in.
U kunt ons ook bellen op (0228) 360 100.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op:
- maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijd, geen spoed? Bel de politie op 0900-8844.
Bij calamiteiten belt u 112.
Ja, u kunt ook een melding doen met de Fixi-app op uw smartphone. In de app kunt u meldingen volgen en ontvangt u updates over uw eigen melding(en). U kunt de Fixi-app gratis downloaden in de Appstore en Google Playstore:
Twijfelt u over de verantwoordelijke voor een bepaalde weg of straat? Op de website van Rijkswaterstaat kunt u precies zien wie er verantwoordelijk is.
Iets verloren of gevonden? Zie Verloren of gevonden voorwerpen
Heeft u een verstopte put of riool? Zie Rioolproblemen / Stankoverlast
Meldingen zoals:
- een onveilige verkeerssituatie
- te snel rijden in de straat
- overige verkeersmeldingen
Kunt u melden via Melding verkeer